High impact aerobic UUTUUS!

Tunnilla nostamme sykkeet tappiin biisi kerrallaan. Ota haaste vastaan ja kohota kuntoasi. Tunti sisältää helppoja askelsarjoja sekä välineinä satunnaisesti steppilauta ja/tai käsipainoja. Ohjaajana: Laura

Kahvakuula 30 UUTUUS!

Kahvakuulatreeni kehittää koordinaatiota, voimaa ja tasapainoa. Tunnilla treenataan toiminnallisin ottein koko kropan voimaa unohtamatta sykkeen kohotuksia ja liikkuvuutta. Ohjaajana: Laura

Pump in 60 UUTUUS!

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step-lautaa. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville. Ohjaajana: Laura

Kuntojumppa 60 UUTUUS!

Tunnilla käydään kehon eri lihasten kimppuun. Tunnilla käytetään vaihtelevasti myös jumppavälineitä kuten palloa, kahvakuulaa, keppiä ja kuminauhaa. Tuntu ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville. Ohjaaja: Laura

YOGAFUNC 75 UUTUUS!

Have fun, Get fit, Never quit!

YOGAFUNC on konseptitunti, jonka on luonut ryhmäliikunta-ammattilainen ja astangajoogaopettaja Jocke Salokorpi. YOGAFUNC-treeni on tehokas ja monipuolinen. Tuntia ohjataan motivoivaan musiikkiin, joka vaihtuu kolmen kuukauden välein. YOGAFUNC-tunnin liikkeet ja sarja perustuvat astangajoogaan, mutta tunnilla käytetään myös funktionaalisen treenin liikkeitä, esimerkiksi keskivartalon ja ylävartalon voimaosiossa. YOGAFUNC ei luonnollisesti ole perinteinen joogatunti. Jooga-asanoiden ja liikkumisen lisäksi yksi tärkeimmistä elementeistä on ilo. Tunti sopii kaiken tasoisille joogeille, myös alottelijoille. Ohjaajana: Carina

Reisi-Vatsa-Pakara (RVP)
Reisi-, vatsa- ja pakaralihaksiin keskittyvä tunti. Tunnilla liikkeet
tehdään pääasiassa oman kehon painolla. Tehokas tunti "kriittisille alueille" ilman poppaskonsteja. Tunti sopii kaikille! Ohjaaja: Laura

Spin45
Spin45 (sisäpyöräily / spinning) on tehokas aerobinen treeni, jonka kulmakiviä ovat pyörän vastus, musiikin rytmi ja jalkojen sekä keskivartalon työ. Laji sopii kaiken kuntoisille ja –kokoisille, sillä tunnin rasittavuutta voi helposti itse säädellä pyörän vastuksen avulla. Hien saa kuitenkin takuuvarmasti päälle, ilman nivelien kuormitusta. Ohjaajat: Maiju ja Sini-Tuulia  

   

Pilates
Pilates on kehonhallintamenetelmä, joka vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia. Säännöllisellä harjoittelulla parannat ryhtiä, tasapainoa ja nivelten liikkuvuutta. Pilates-tunti sopii kaikenikäisille naisille ja miehille liikuntataustasta riippumatta. Ota tunnille mukaan oma pilates/jumppamatto. Ohjaaja: Karoliina ja Lauriina       

Yin Jooga
Yin joogassa antaudumme maan vetovoimalle, keskitymme hengitykseen, sekä jooga asanoiden kautta pyrimme vaikuttamaan syvälle kehoon, sidekudoksiin saakka. Harjoitus soveltuu erinomaisesti vastapainoksi kaikelle muulle: kovalle treenille tai stressaavaan elämäntilanteeseen. Tule hakemaan rauhaa ja hyvää oloa yin joogasta Ohjaaja: Lauriina

Beast Strong alueen ohjatut tunnit

Beast Bodyweight30 ja 60
Bodyweight-tunneilla tehdään omalla kehonpainolla harjoitteita, jotka parantavat kehonhallintaa, kiristävät rasvaa ja kasvattavat voimatasoja sekä lihasmassaa. Tunnit koostuvat taito- ja voimaharjoittelusta. Tunnit sopivat kaikille, sillä ne koostuvat harjoitteista, joita pystyy tekemään oman taitotason mukaisesti. Ohjaaja: Mikko

Beast Cardio30
Beast Cardio on helppo, hikinen ja tehokas puolituntinen, joka nostaa sykkeet ja kehittää kuntoa sekä peruskestävyyttä. Tunnilla käytetään painoja, välineitä ja harjoitellaan myös oman kehon hallintaa. Ohjaaja: Mikko

Beast Circuit
Koko kehoa haastava treeni! Toiminnallinen kierto on monipuolinen tunti, joka kehittää lihaskestävyyttä, haastaa tasapainoa sekä parantaa lihasvoimaa. Tunnilla käytetään oman kehonpainon lisäksi mm kahvakuulia, kuntopalloja, käsipainoja ja tankoja.Tunti sopii kaikille, sillä ohjaaja antaa vaihtoehtoja liikkeisiin. Ohjaajat: Sini-Tuulia

Beast Handstand
Tunneilla keskitytään käsilläseisonnan perusteisiin. Tuntien aikana harjoitellaan mm. käsilläseisontaan ponnistusta, tasapainon hakua, voimaa ja oikeaa asentoa. Myös turvallista poistumista ja kaatumista käydään ohjatusti läpi. Tunnit sisältävät alkulämmittelyn, kehon aktivoinnin ja tekniikkaosion. Käsilläseisontaan ei ole lähtötasovaatimusta ja harjoitukset ovat aina muokattavissa kevyemmiksi tai haastavammiksi. Ohjaaja: Maiju

Beast Power30
Power-tunnilla kehitetään ylä- ja alavartalon voimaa oikeaoppisesti ja turvallisesti. Kaikille sopivan tunnin aikana harjoitellaan monipuolisesti käyttäen omaa kehoa ja välineitä kuten kahvakuulia, levytankoja ja käsipainoja. Perusvoimaliikkeet tulevat tutuiksi ja voimatasot kohoavat kuin vuoret! Ohjaaja: Mikko

Beast WOD
Beast WOD -tunneilla harjoitellaan ohjatusti oman kehon hallintaa ja tuntemista, mielen vahvistamista, liikkuvuutta ja voimaa, tekniikkaa ja hapenottokykyä. Tunti on jaettuna kolmeen osioon: alkulämmittelyyn, voimaharjoitukseen ja cardioon eli sykettä nostavaan osioon. Harjoittelussa huomioidaan turvalliset nostotekniikat ja käytetään monipuolisesti erilaisia välineitä levytangosta kahvakuulaan. Kaikille sopiva Foundation-tunti mahdollistaa erinomaisen siirtovaikutuksen arjen askareisiin ja urheilulajeihin.
Ohjaajat: Maiju ja Mikko


SENIOREIDEN omat tunnit:

Löytyykö aktiivista senioreita, joka olisi kiinnostunut kehittämään senioreiden "päivätoimintaa" kanssamme? Ota yhteys Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. niin kerron lisää!

SENIORIT Sulkapallo
Aina maanantaisin klo 11.00-12.00. Ei ohjausta, tolpat & verkko laitetaan itse paikoilleen. Varaa paikkasi ennakkoon osoitteessa www.avoinna24.fi Sisältyy eläkeläiskorttiin. Mikäli kysyntää niin lisäämme vuoroja.

Seniorit Spin 45 (aamutunti)

Rento Spin45 (sisäpyöräily / spinning) tunnilla poljetaan musiikin tahdissa ja ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksi käyttäen. Tunnin aikana tutustutaan pyöräilytekniikkaan, pyörän säätöihin ja ajoasentoon. Tunti sopii kaikille. Ohjaaja: Nina

SENIORIT Kiertoharjoittelu
Ma klo 10-11 1krs (Beast Strong)
Hikeä, tsemppiä ja sykettä tarjoilee seniori-ikäisille suunnattu kiertoharjoittelutunti. Tunnilla on vaihtelevia pisteitä, joilla harjoitetaan koko kehoa toimimaan tehokkaasti. Tunti parantaa lihaskuntoa, vahvistaa sydäntä, verenkiertoelimistöä sekä harjoittaa kehonhallintaa. Tunti sopii kaikille! Ohjaaja: Nina

SENIORIT Teematunti
Ke klo 10-11 1krs (Beast Strong)
Teemat vaihtelevat tunneilla pääset kokeileemaan erillaisia lajeja. Teemasta ilmoitetaan aina etukäteen. Ohjaaja: Nina

SENIORIT Kehonhuolto & Liikkuvuus
Pe klo 10-11 2krs (Ryhmäliikuntasali)
Kehon huoltaminen on tärkeää. Tunnilla vetreytetään ryhtiä, harjoitetaan syviä lihaksia, tasapainoa sekä liikkuvuutta. Loppuun rentoutus
Ohjaaja: Nina